Telecom as a Service

Onder Telecom as a Service vallen alle activiteiten die wij ondernemen om onze partners – die buiten de telecom markt actief zijn – een succesvol nieuw business model te bieden zodat zij profiteren van een hogere NPS bij hun klanten, een versterkte customer lock-in waardoor de bestaande omzetpijlers overeind blijven en natuurlijk ook een nieuw recurring verdienmodel.

Dit doen wij door partners een platform aan te bieden waarin alle werkzaamheden op het gebied van new business, sales, marketing,  orderverwerking en aftersales whitelabel uitgevoerd worden door de specialisten van TeleConsultant. Dat is handig!

Welke voordelen biedt Telecom as a Service voor uw bedrijf?

  • een compleet zakelijk telecom portfolio beschikbaar voor uw klanten. TeleConsultant heeft overeenkomsten en contracten met operators, service providers, vendoren en andere distributeurs zodat we uw klanten een uitgebreide set van producten en diensten kunnen aanbieden.
  • U hoeft niet te investeren in marktonderzoek of new business developement, maar kunt direct aan de slag. Wij adviseren u bij de aanvang van het project op sweet spots in uw klantenbestand, daar waar u het beste resultaat voor uw bedrijf en klanten kunt behalen.
  • Geen hoge investeringen in sales- en marketing activiteiten. De experts van TeleConsultant acteren whitelabel zodat u zich kunt focussen op bestaande business.
  • U hoeft niet te investeren in personeel, TeleConsultant verzorgt namelijk de gehele telecom categorie voor u.

(coming soon)